top of page

Условия на доставка

Поръчаните стоки се доставят от куриерска фирма Спиди или Еконт, на посочения от клиента адрес за доставка, в съответствие с посочените от Спиди Тарифи за доставка , или Еконт Тарифи за доставка и настоящите Общи условия. За да направите поръчка, трябва да попълните необходимите данни на указаните места.

При възможност доставката ще бъде извършена от куриер в посочения от подателя час на доставка. Ако това се окаже невъзможно, представител на магазина ще се свърже с подателя за уточняване на друг ден и час за доставка.

Начин на доставка:


Доставка до адрес или офис на куриерски фирми Спиди или Еконт: Поръчките, изпратени с Еконт, могат да бъдат получени само в офисите на фирмата. Поръчките, изпратени със Спиди, могат да бъдат доставени както до офис, така и до адрес, който е удобен за Вас.

  • Доставка до офис на Спиди - 4,50 лв.

  • Доставка до офис на Еконт - 6,50 лв.

  • Доставка до адрес на клиента - 6.90 лв.

  • Безплатна доставка до офис на куриерска фирма при поръчки над 59,00лв.

Условия за БЕЗПЛАТНА доставка в цялата страна:

  • До офис на куриерска фирми Спиди или Еконт - При поръчки над 59 лв.

  1. Проблеми при доставка

Ако забавянето на доставката от посочения от Вас период от време, не е по причини, възникнали от страна на клиента, повторната доставка е за сметка на магазина. При нужда от повторно идване на куриер по Ваша доставка по причини, възникнали от Ваша страна, Вие поемате разходите по повторната доставка. Причини от Ваша страна могат да бъдат Вашето или на упълномощен от Вас човек отсъствие, който да приеме доставката и да извърши плащането, когато то е заявено в брой.

  1. Време на доставка

Доставките се извършват от 9.00 ч до 18.00 ч в работни дни и в събота до 13.00 ч.
Доставката на вашите поръчки се изпълнява до 3 (три) работни дни, считано от датата на заявката, ако е направена до 10 часа. Ако е направена след този час, за начало се взима следващия работен ден.

Възможно е стоката да не е на склад (особено в случаите на големи заявки към нашите доставчици в чужбина), тогава срокът за доставка може да се удължи. В случай на голямо търсене или непредвидено затруднение при обработване на поръчките, срокът също може да бъде удължен.

Услугата по желание на клиента "Доставка във фиксиран час" се заплаща винаги от клиента и трябва да е в интервала 10.30 – 17.30 ч. Стойността на тази услуга се заплаща на куриера. Тази сума не е калкулирана в цената на доставката.

Когато плащането на поръчката е по банков път /платежно нареждане, вносна бележка/, за дата на заявката се счита деня на получаване на сумата по сметката на ЕЛАНСА ЕООД.
В този случай служител на www.bubble-buddy.bg ще се свърже с Вас веднага след потвърждението за извършено плащане и ще Ви каже кога ще получите Вашата поръчка.

  1. Начини на плащане:

  • С наложен платеж - плащане в брой или с банкова карта при доставка. Касовият бон се издава от куриера при получаване на поръчката.

Доставката е до 3 работни дни, считано от датата на заявката. Ако поръчката е заявена след 14.00 ч, за дата на заявката се приема следващия работен ден. При доставка на стоката, плащате дължимата сума на куриера. Всички разходи по доставката са отбелязани в цената на поръчката.
Услугата по желание на клиента "Доставка във фиксиран час" се заплаща винаги от клиента и трябва да е в интервала 10.30 – 17.30 ч. Стойността на тази услуга се заплаща на куриера.Тази сума не е калкулирана в цената на доставката. Поръчката се плаща при доставка от куриер на фирма Спиди или Еконт.

  • Плащане по банков път

Ако изберете този метод на плащане, можете да извършите банков превод към сметката на уеб сайта www.bubble-buddy.bg. При извършване на поръчка, ще получите писмо с нашите банкови данни. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на сумата по сметката на магазина. 
Данни за плащания по банков път:

Получател: ЕЛАНСА ЕООД
Банка: 
Клон: 
IBAN: 
BIC: 
          

 

Връщане и замяна:

 

1. При получена дефектна или повредена стока, същата подлежи на връщане или замяна, като транспортните разходи са за сметка на "ЕЛАНСА" ЕООД. За дефектите следва да информирате служител на онлайн магазина на info@bubble-buddy.bg в най-кратък срок и не по-късно от 14 дни след получаване на повредената пратка.

2. При отказ от договор за покупко-продажба разходите за доставка и връщане се поемат от купувача.

bottom of page